  • From: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Schizofrenia milka z logowaniem.
    Date: Sun, 03 Mar 2024 17:42:42 +0100

    Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Ale czy nie po to jest usenet, by dzielić się przemyśleniami?
    > Inna sprawa, że oczywiście możesz nie chcieć albo nie móc.

    ( "W q" w gnusie pozwoliło przeczytać)

    One nie są skrystalizowane, a jestem zbyt leniwy, żeby próbować. :)

    [...]
    > Gdyby chodziło o względy bezpieczeństwa to włączyliby od razu wszystkim.

    Niby czemu? Mogą się bać, ze ta zmian może coś zepsuć, więc wolą
    stopniowo. Bezpieczeństwo to jest ryzyko. Mogli je właśnie tak sobie
    skalkulować.

    [...]
    > Ale to nie jest żadna nowa funkcjonalność.
    > Inna konfiguracja tej samej funkcjonalności - owszem.

    Czepiasz się słówek. Było "jakieś" zachowanie systemu, teraz będzie
    "jakieś inne" zachowanie systemu. Niech więc będzie 'zmiana'

    KJ
    PS. u Ciebie jest:
    mam wrażenie, że to logging-data to chmurka (i to ono psuje). Więc może to chmurka
    zepsuła?