  • Data: 2020-06-12 20:41:05
    Temat: Re: Revolut ciężka kobyla - ponowna instalacja apki
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:d685952c-dfc7-4b44-8035-1ec793c66a0do@googlegro
    ups.com...
    Za podstawowa wadę Revoluta uważam brak obsługi konta przez stronę, a tylko
    w apce. Do tego wkurza mnie ciągła aktualizacja tej apki, ostatnio co dzień
    dwa. Dziś widzę zupełnie nowy wygląd apki, a przy okazji odinstalowywania
    innej
    apki zauważyłem ze apka Revoluta żre u mnie aż 282 MB pamięci !
    To więcej niż chrome /101 MB/ więcej zajmuje u mnie apka mapy, ale to
    zrozumiale bo mam wgrane mapy kilku krajów. Chce to g..no odinstalować i
    zainstalować za kilka miesięcy gdy będzie mi potrzeba.
    Czy przerabiał ktoś już to, nie ma problemu z instalacja ? Pamiętam, ze
    przychodzi kod na zdefiniowany nr telefonu.

    ----
    Po co się męczyć? Deinstalacja i spokój.

    --
    marfi