    Subject: Re: Rachunek do karty REVOLUTION
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Slavekk <s...@g...pl>
    Date: Sun, 19 Jul 2020 16:34:00 +0200

    > Taka prośba do ludzi, którzy mieli lub mają kartę REVOLUTION o
    > sprawdzenie, czy mój domysł jest prawidłowy. Czy do wpłacania środków na
    > kartę używany jest rachunek bankowy w formacie: GB##REV##############, a
    > jeśli tak, to czy z tych cyferek można wydedukować numer rachunku?

    Nie ma karty REVOLUTION
    Jest karta Revolut.
    Odpowiem zakładając, że zarejestrowałeś się jako mieszkaniec Polski.
    1. Do wpłacania środków NA KONTO, do którego jest wydana karta,
    PRZELEWEM używamy numeru konta. Można użyć też karty swojej płatniczej z
    krajowego banku.
    2. Do wpłacania złotówek masz polski numer konta w banku o numerze
    rozliczeniowym 2360 - Danske Bank AS, Oddział w Polsce.
    Numer poznasz klikając w "trzykropki"/Szczegóły w swojej aplikacji.
    To jest twoj numer LOKALNY
    3. Numer SWIFT do wpłaty walut innych niż PLN to właśnie GBXXREVO.... i
    nie należy niczego z niego dedukować tylko podać go w całości.
    4. Ostatnio R zapodał mi numer dla waluty CZK w czeskim Raifeisenie.

    Polecam "doładowanie" kartą płatniczą, tylko nie kredytówką Citibanku.
    Z powodzeniem stosuję debetówkę Citi i kredytówkę Santandera.
    Sławek