  • Data: 2020-07-22 08:50:42
    Temat: Re: Rachunek do karty REVOLUTION
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, July 21, 2020 at 9:34:12 PM UTC+2, Robert_DF wrote:
> [...]
    opcji "cofania w czasie" parę minut po transakcji zmieniłem wstecznie kartę
    obciążaną, ale w historii w Citi jest najpierw obciążenie a potem zwrot na kwotę 150
    zł. Zatem nie doliczyli prowizji!

    > ale jak zapłacisz curve na poczcie i będzie obciążenie na KK Citi to nie
    > ma okresu bezodsetkowego

    Nie idzie mi o okres bezodsetkowy, tylko o 8% prowizji za obciążenia na rzecz
    instytucji finansowych, w tym doładowanie Revoluta, które Citi wprowadziło w ub.
    roku.

    witrak()

    /