eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzestroga przed Inteligo › Re: Przestroga przed Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.webcorp.com.pl!not-for-mail
    From: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przestroga przed Inteligo
    Date: Wed, 15 Jan 2003 11:48:51 +0100
    Organization: Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.pl
    Lines: 47
    Message-ID: <b03eu4$pfr$1@aquarius.webcorp.pl>
    References: <b023n1$4ui$1@aquarius.webcorp.pl> <b031dl$i92$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: office.webcorp.pl
    X-Trace: aquarius.webcorp.pl 1042628376 26107 195.117.45.35 (15 Jan 2003 10:59:36
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@w...com.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Jan 2003 10:59:36 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:222185
    [ ukryj nagłówki ]

    "cef" <c...@i...pl> wrote in message news:b031dl$i92$1@news.tpi.pl...
    >
    > Może to i lepiej. Narobilibyście sobie tylko
    > kłopotu tą nowoczesną technologią.
    > Skoro ktoś nie potrafi wypełnić poprawnie zgłoszenia,
    > to mógłby mieć potem problem z hasłami, kodami itp :-)

    Popelniac bledy to ludzka rzecz, natomiast bank powinnien te bledy przed
    pierwszym kontaktem znalezc i napewno niezwlocznie bysmy rozwiazali sprawe.
    Przynajmniej dla Nas jest dziwne ze kilku pracownikow banku weryfikowalo
    dane i dopiero po wielu dniach oraz licznych interwencjach w banku okazalo
    sie ze dane jednak nie sa poprawne. Dodatkowo kazdy konsultant mial inna
    wersje wydarzen, czyz to nie jest zastanawiajace ?

    Jesli chcemy spojrzec na problem czysto ze strony technologicznej to:

    1. Prawo Bankowe nie wymaga informacji dotyczacej plci klienta, jest to
    zapewne potrzebne bankowi aby ladnie personalizowac korespondencje
    (Pani/Pan/etc.).

    2. plec moze "system" automatycznie zweryfikowac podczas skladania wniosku
    na podstawie dziesiatej cyfry numeru PESEL (parzysty = kobieta, nieparzysty
    = mezczyzna).

    3. dane wprowadzone za pomoca formularza konsultant moglby samodzielnie
    poprawic juz podczas pierwszego kontaktu, poniewaz wedle Prawa Bankowego
    art. 54. ust. 1. otwarcie rachunku bankowego nastepuje dopiero przez
    zawarcie z bankiem umowy na pismie.

    > Nie przyszło Wam do głowy,
    > że "system" po prostu Was odrzucił??? :-)))

    System juz dawno nas wciagnal glebiej anizeli sami tego chcielismy, jednak
    moze nalezy sie zastanowic czy czlowiek powinnien dostosowac sie do
    "systemu", czy dostosowac "system" do czlowieka ? :-)

    P.S. z drugiej strony moze jednak masz racje i jesli popelnilismy blad w
    wypelnianiu formularza to moze powinienem zmienic branze i zaczac sprzedawac
    pomidory poniewaz "nowa technologia" Nas przerasta. ;-)

    Pozdrowienia,

    --
    Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska - gregory@usun_to_webcorp.pl



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1