    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 2 Nov 2021 14:28:40 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Przelewy natychmiastowe
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 2 listopada 2021 o 21:00:15 UTC+1 Majka napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Nigdy nie korzystałam jeszcze z przelewów natychmiastowych, stąd moje
    > pytania do Was.
    > Muszę udać się do innego miasta i zapłacić większą sumę pieniędzy.
    > W dzień wolny od pracy, zamknięte oddziały banków.
    > W tym mieście nie ma żadnego mojego banku i banku odbiorcy.
    > Podróż z gotówką nie wchodzi w grę.
    > Odbiorca chce mieć wpływ w momencie naszego spotkania.
    > Ja i mój kontrahent mamy konta w różnych bankach.
    >
    > 1. Czy przelewy natychmiastowe maja ograniczenie wielkości kwoty?
    >
    > 2. Czy taki przelew działa faktycznie _natychmiast_?
> [...]

    Hmm, a koniecznie musi ten wpływ być w momencie spotkania dokonywany, czy jedynie
    dokonany?
    No chyba że chodzi p to, że Ty nie chcesz płacić wcześniej, a sprzedający nie chce
    dostać kasy później.

    Pierwsza rada - załóż konto w ING, będzie najpewniej (no chyba że akurat w ten dzień
    będzie przerwa techniczna).
    Może nawet da się szybko założyć przez net z potwierdzeniem przelewem.
    Potem możesz zamknąć.

    Express elixir zwykle pozwala na 5k w jednym przelewie, kosztującym zwykle 5zł
    (santander za darmo).
    Oczywiście można puścić kilka.
    Wszystkie wymienione banki mają wysyłanie prawie 24/7, ING odbiór 24/7.
    No ale mogą być limity ukryte itp.

    Więc lepiej konto w ING.

    A może wypłata gotówki z bankomatu na miejscu (oby tyle miał ;) ?