  • Data: 2021-11-03 23:49:05
    Temat: Re: Przelewy natychmiastowe
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja i mój kontrahent mamy konta w różnych bankach.
    ale to chyba nie problem założyć konto?

    > 1. Czy przelewy natychmiastowe maja ograniczenie wielkości kwoty?
    tak jak zwykłe, za mieszkanie nie zapłacisz, nawet jak poinformujesz
    bank. pytałem w kilku - mają to w dupie
    > 2. Czy taki przelew działa faktycznie _natychmiast_?
    tak
    > Druga strona zobaczy wpływ w swoim banku po jakim czasie?
    po 10 sekundach
    > 3. Odbiorca: ING
    > Ja, nadawca: do wyboru Alior, Inteligo, mBank, lub PeKaO.
    mBank chyba kasuje +5zł

    problemem jest kwota przelewu. to może rozpierdzielić cały plan. być
    moze będziesz musiała zrobić 2 przelewy natychmiastowe z 2 banków. albo
    jeśli to duża kwota, zapytać czy wewnątrz banku puszczą taki przelew, a
    w tedy założyc konto w ing. nawet premie dostaniesz za założenie

    ToMasz