  • Data: 2007-02-05 08:48:39
    Temat: Re: Problem z ratami w LukasBank i MoneyBank
    Od: "dr_Ab Michal" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzesio" <a...@d...com> napisał w wiadomości
    news:eq6m75$o8m$1@news.interia.pl...

    Witam,

    > a mowili cos ? Wydaje mi sie, ze chodzilo im o przepracowane miesiace (6 -
    > umowa o prace, 12 - umowy cywilne). Takze za 3 mies. juz nie powinni
    > odrzucic wniosku...

    Niestety w obu przypadkach dowiedzialem sie, ze banki nie udzielaja
    informacji na temat powodu odrzucenia rat. Zeby bylo ciekawiej to mam od
    kilku lat konto w Lukasie i gdy Pan w sklepie sie o tym dowiedzial to
    zapewnil mnie ze _na pewno_ nie bedzie problemow z ratami. Po czym sie
    zdziwil nie mniej niz ja :)

    Jesli sa faktycznie takie wiedelki czasowe jak podales to szkoda, ze nie
    informuja o tym na wniosku, na ktorym jedyna wskazowka to taka, aby
    pracownik mial przepracowane min. 3 miesiace i nie byl na umowie probnej czy
    tez wypowiedzeniu.

    Pozdrawiam,
    Michal Drab