  • Data: 2007-02-05 20:35:47
    Temat: Re: Problem z ratami w LukasBank i MoneyBank
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czyli zakładajac ze dostaje limit 5k zl na kk, ide z nia do sklepu,
    > place za sprzet. Po czym mam trzy miesiące (jak minie promocja to 2
    > miesiace) aby przelac wszystko na rachunek karty ?
    w kazdym miesiacu musisz splacic kwote minimalna = 5% zadluzenia, w
    pierwszych 3 miesiacach nie zaplacisz odsetek od reszty, a w kolejnych,
    jezeli nie splacisz kredytu w calosci to nadal mozesz splacac po 5%,
    jednak pozostala kwota jest oprocentowana na poziomie 22% (BZ WBK),
    zamiast tego lepiej splacic calosc np. z kredytu w koncie lub poprosic o
    rozlozenie zadluzenia na raty (kredyt RATIO), oprocentowanie jest nizsze
    = ok. 16-17%

    I kolejna sprawa, nie
    > widzialem w ofercie BZWBK kredytowej Allekarty, wiec chyba zostaje tylko
    > ta z Money.pl.
    wejdz na allegro.pl - tylko przez ten portal mozna ja zamowic, karta ta
    jest wydawana przez bz wbk

    > Dziękuje za pomoc, jest to bardzo pomocna wskazówka, zwłaszcza, że juz
    > wcześniej miałem się decydować na konto w BZWBK ale nie brałem wtedy pod
    > uwage kk.
    jedno z drugim nie ma nic wspolnego, mozesz miec konto bez karty lub
    karte kredytowa bez konta (osobistego)

    pozdr.
    RobertS