eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem z Inteligo › Re: Problem z Inteligo
  • Data: 2005-09-23 15:56:36
    Temat: Re: Problem z Inteligo
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mithos napisał(a):

    > Wracam do domu, sprawdzam i sa dwie blokady. Dzwonie na infolinie i pani
    > mowi, zeby czekac 7dni na zdjecie blokady, bo jak nie bylo wyplaty to mi
    > kasa wroci. To normalne postepowanie tego banku ?

    Tego i większości innych.

    > Kto mi odda % za zablokowanie tych pieniedzy? Akurat wyplacalem drobna
    > sume, ale co gdybym wyplacal kilka tysiecy?

    Nikt Ci nie odda, bo nie ma czego oddawać. Oprocentowanie naliczane jest
    w/g salda księgowego.

    > Rozumiem, ze jak bank stwierdzi, iz jednak ta pierwsza wyplata miala
    > miejsce to pozostaje mi sad i dochodzenie zwrotu pieniedzy na drodze
    > cywilnej?

    Nie przesadzasz tak czasem? A gdzie reklamacja i arbiter?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1