eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem z Inteligo › Problem z Inteligo
  • Data: 2005-09-23 15:53:44
    Temat: Problem z Inteligo
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wyplacalem sobie dzisiaj kase z bankomatu PKO BP przy pomocy karty Inteligo.
    Bankomat #1 - nie mozna zrealizowac... , zadnego wydruku ani nic.
    No to nic ide dalej.
    Bankomat #2 - tutaj wszystko poszlo normalnie i kase wyplacilem.

    Wracam do domu, sprawdzam i sa dwie blokady. Dzwonie na infolinie i pani
    mowi, zeby czekac 7dni na zdjecie blokady, bo jak nie bylo wyplaty to mi
    kasa wroci. To normalne postepowanie tego banku ?

    Kto mi odda % za zablokowanie tych pieniedzy? Akurat wyplacalem drobna
    sume, ale co gdybym wyplacal kilka tysiecy?

    Rozumiem, ze jak bank stwierdzi, iz jednak ta pierwsza wyplata miala
    miejsce to pozostaje mi sad i dochodzenie zwrotu pieniedzy na drodze
    cywilnej?


    --
    pozdrawiam
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1