  • Data: 2009-03-10 23:21:14
    Temat: Re: Pre-paid USA
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Mar, 18:41, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Wszystko sie zgadza.
    > Przeciż piszą, że czasami sprawdza, a czasami nie.
    > W twoim przypadku obowiązywała wersja z "czasami nie".

    No wlasnie nic sie nie zgadza. Pisza mi ze CZASAMI sprawdza DODATKOWE
    numerki (typu mieszkanie) a nie ze CZASAMI sprawdza wszystko.
    Numery "podstawowe" - czyli dom i ZIP nie sa "dodatkowe" i te: "AVS
    will check".

    Mam problem z uwierzeniem w to ze AVS akurat nie dzialal kiedy
    przeprowadzilem sie z jednego konca wsi na drugi, z lenistwa nie
    zmienilem adresu w banku, a zakupy robilem na "billing address" nowy
    (zeby byl taki sam jak ten do wysylki). I wszystko szlo!