  • Data: 2009-03-12 17:09:56
    Temat: Re: Pre-paid USA
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    MK napisał(a) w wiadomości: ...
    >"Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> wrote in message

    >Ten kto zna billing address, jak sadzisz kto moze znac? ;)

    Nie wiem jak to jest technicznie rozwiązane więc pytam. Na pewno wydawca karty.
    I chyba ten, komu bank choćby tylko na potrzeby np. tego porównania przekaże?
    Czy o tym świadczy np. "W związku z testami nowej wersji systemu
    autoryzacyjnego banku BZ WBK, będącego agentem rozliczeniowym kart płatniczych
    banku Nordea,..."?

    Załóżmy, że bank otrzyma jeszcze pytanie "w stylu" AVS, którego może nawet
    nie rozumie ale odeśle OK (wszystko inne się zgadza) to karta przejdzie?
    Tak może być?
    Arek