  • Data: 2009-03-11 10:45:08
    Temat: Re: Pre-paid USA
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Mar, 02:09, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Blednie zakladasz, ze kazdy system autoryzacyjny na swiecie obsluguje
    > amarykanski wynalazek jakim jest AVS.

    No przepraszam, ja nie prowadze akademickiej dyskusji na temat bledow
    w zalozeniach i wypaczen w rozumowaniu, tylko staram sie pomoc.

    Jezeli ktos mi pisze, ze nie moze robic zakupow W STANACH polska
    karta, to staram sie znalezc przyczyne problemu i ja usunac.

    Logicznie rozumujac zmiana "billing address" karty na amerykanski
    przed zakupami w USA powinna rozwiazac problem w amerykanskich
    sklepach, ktore dotad odrzucaly karte.

    Da sie? Dziala?