  • Data: 2014-01-31 01:15:40
    Temat: Re: Pozew zbiorowy przeciw Millenium (kredyty we Frabnkach)
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-31 00:19, Maciek pisze:
    > Pamiętaj, że gdy kupujesz zaparzoną kawę lub herbatę, to te napoje mogą
    > być gorące i dotknięcie kubka może grozić poważnym poparzeniem! :->

    No ja pierdziele ... jeśli się inwestuje w ryzykowny instrument
    - a takim byly/sa kredyty walutowe, zwlaszcza w perspektywie dlugiego czasu
    no to sorry .... taki mamy klimat ;)

    A moze ci, którzy wtopili podczas ostatniej hossy kupe szmalcu
    zrobią teraz pozew zbiorowy przeciwko biurom maklerskim albo GPW ?
    w końcu też zostali wydymani i mogą się czuć skrzywdzeni przez los ;P