  • Data: 2002-01-07 16:41:06
    Temat: Re: Porzucam CITI VISA Silver, co wybrać???
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <p...@p...com> napisał w wiadomości
    news:4625.00001120.3c39b209@newsgate.onet.pl...

    > obsługa klienta (reklamacje itp.)

    mi reklamacja KK [BZWBK] ciagnie sie juz 4 miesiac - na poczatku odp. ze nie
    potrafia wyjasnic powodow tego co sie stalo i ze chyba jestem
    ustatysfakcjonowany ich odpowiedzia. Napisalem ze nie i napisali jakies 2
    miesiace temu ze postaraja sie wyjasnic - do tej chiwli cisza.

    Niedysponentka podczas pierwszej rozmwy telefononicznej spytala sie
    rozkosznie: "A moze pan przekazal komus karte?" na moja odp ze przeciez jest
    to niezgodne z regulaminem i ze chyba powinna to wiedziec panienke zatkalo.

    --
    JaKi