  • Data: 2002-01-07 14:53:03
    Temat: Re: Porzucam CITI VISA Silver, co wybrać???
    Od: "Julian Glowniak" <j...@1...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozmyślam o kartach BZWBK, Reiffeisen i Lukasa, TOiP znam, regulaminy
    czytałem
    > ale brak mi "miękkich" dośwaidczeń.

    Polecam Wbk, lukas taki sobie, Reiffeisen nie probowalem

    > Będę bardzo wdzięczny za wszystkie informacje, a w szczególności:
    >
    > czas oczekiwania na kartę/ rozpatrzenie wniosku

    Wbk - jesli nie profit to ze dwa tygodnie, Lukas podobnie

    > akceptowalność (Polska, świat, net)

    Jedna i druga bez zadnego problemu, testowane europa i azja

    > obsługa klienta (reklamacje itp.)

    Reklamacji na razie brak wiec ok

    > jakieś miny w regulaminach itp.

    Nie trafilem

    > na jaki limit można liczyć mając 6500 netto na umowę o pracę

    Oba banki sa dosc skape. Wiec na poczatek max 2 razy pensja - przynajmniej u
    mnie tak bylo

    > Czy przy rezygnacji z CITI czekają mnie jakieś utrudnienia?

    Tego nie wiem.

    Generalnie WBK za super dostep do kanalow elektronicznych i w ogole
    pozytywne wrazenie.

    Pozdrawiam
    Julian