  • Data: 2010-07-08 01:23:01
    Temat: Re: Pomoznie przy wynajeciu samochodu
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
    news:i1358g$nrl$20@inews.gazeta.pl...

    > Nie pokaze.

    Jesli dana firma przyjmoje wylacznie karty kredytowe to od rzu wykaze, ze
    dana karta nie jest kredytowa!

    > Nie raz robilem transakcje tego typu kartami raz kazalem przepuscic jako
    > debit raz jako credit. karta z eurobanku mimo, ze byla wybitnie debetowa,
    > na dodatek plaska, z napisen debit przechodzila tylko i wylacznie jak
    > karta kredytowa. przy puszczeniu jako debetowa dostawalem odmowe
    > autoryzacji.

    Troche tu mieszasz.
    Co innego jak sobie ustawisz przy platnosci w opcjach kredytowa czy debetowa
    i tak system to rozpoznaje poprzez numer karty.
    Czasem pisza, ze trzeba miec karte kredytowa ale nie raz dopuszczone sa
    rozne karty dlatego rozne przechodza.
    Jesli wypozyczalnia stwierdzila, ze tylko kredytowka to zadna inna karta nie
    przejdzie bo niby jak?

    > visa clasic z pekao sa mimo, ze debetowa wszedzie sluzyla mi jako credit i
    > nikt sie nigdy nie zajaknal an ten temat, ze jest inaczej.

    Juz to pisalem, sa rozne rodzaje kart debetowych, to raz dwa patrz wyzej,
    czasem systemy maja wylacznie napisane, karte kredytowa ale tak naprawde
    przyjma kazda lub wiekszosc. Jak bedzie wymog kredytu to dupa blada, zadna
    debetowka nie przebije karty kredytowej.

    > pko bp tak samo. plaska debetowka do konta przechodzila i tak i tak.
    > przy debetowej wymgany byl pin, czy kredytowej tylko podpis.

    Podpis to zadkosc. Zarowno w przypadku debetowej jak i kredytowej, wylacznie
    stosowany jako alternatywa przy uszkodzonym terminalu.

    > wiec wez sobie te 99 % schowaj do kieszeni.

    Jak beda wymagac karty kredytowej to chlopak pocaluje tylko klamke.