  • Data: 2010-07-08 00:14:10
    Temat: Re: Pomoznie przy wynajeciu samochodu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb wrote:

    > "WW3" <w...@o...pl> wrote in message

    > Na 99.9999% pokaze co to za karta! Nie slyuchaj ludzi ktorzy roznice
    > kart wiudza wylacznie w wypuklosci czy nie.

    Nie pokaze.
    Nie raz robilem transakcje tego typu kartami raz kazalem przepuscic jako
    debit raz jako credit. karta z eurobanku mimo, ze byla wybitnie
    debetowa, na dodatek plaska, z napisen debit przechodzila tylko i
    wylacznie jak karta kredytowa. przy puszczeniu jako debetowa dostawalem
    odmowe autoryzacji.
    visa clasic z pekao sa mimo, ze debetowa wszedzie sluzyla mi jako credit
    i nikt sie nigdy nie zajaknal an ten temat, ze jest inaczej.

    pko bp tak samo. plaska debetowka do konta przechodzila i tak i tak.
    przy debetowej wymgany byl pin, czy kredytowej tylko podpis.

    wiec wez sobie te 99 % schowaj do kieszeni.