  • Data: 2021-11-11 16:43:23
    Temat: Re: Podpis w DO
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    Date: Wed, 10 Nov 2021 16:17:48
    From: Dawid Rutkowski
    [...]
    > Choć właściwie nie wiem, możliwość otrzymania DO to prawo
    > obywatelskie, czy też obowiązkiem jest go posiadać (i to jeszcze
    > ważny)?

    USTAWA [1]
    z dnia 6 sierpnia 2010 r.
    o dowodach osobistych
    [...]
    Art. 5. 1. Prawo do posiadania dowodu osobistego przysługuje
    każdemu obywatelowi Rzeczypospolitej Polskiej.
    2. Pełnoletni obywatel Rzeczypospolitej Polskiej zamieszkujący na
    jej terytorium jest obowiązany posiadać dowód osobisty.

    [1] http://eli.sejm.gov.pl/eli/DU/2021/816/ogl

    --
    Fedora https://getfedora.org | RPM Fusion http://rpmfusion.org
    There should be a science of discontent. People need hard times and