  • Data: 2021-11-17 13:20:42
    Temat: Re: Podpis w DO
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Nov 2021 03:59:37 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > właściwie pierwszy raz się chyba z tym spotkałem jak dostałem pierwszy dowód
    osobisty, jeszcze książeczkowy, a było to w 1997 - i tam były takie dziwne kratki z
    podpisem "numer identyfikacyjny" czy jakoś tak - ale OIDP jeszcze były puste.

    Ja pierwszy DO odebrałem w 1982 i chyba takie puste kratki już w nim były.
    Jak nie zapomnę, to sprawdzę w domu, bo składam stare dowody i paszporty na
    kupę, choć nie umiem wytłumaczyć, po co.

    > Hmm, a tamten gościu miał tylko jednego osła na raz?
    > Bo jak nie, to w sumie po co różne imiona?

    Po tylu latach już mało pamiętam, ale jak jeden zdychał to sprawiał sobie
    następnego i dawał mu kolejny numer, tyle że przez cały serial miał akurat
    siódmego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek