  • Data: 2021-11-16 10:00:52
    Temat: Re: Podpis w DO
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 16 listopada 2021 o 01:12:59 UTC+1 Animka napisał(a):
> [...]
    urodzenia,płeć,zdjęcie,podpis (jeżeli masz ukończone 12 lat, chyba że nie możesz
    złożyć podpisu),numer PESEL,obywatelstwo.
    > W moim dowodzie odebranym przed 7 listopada tająe jest oesel, pełna data
    > urodzenia i cos co mi sie nie podoba:
    > PŁEĆ/SEX
    > kOBIETA TEŻ MOŻE BYC LESBIJKA, HETEROSEXUALNĄ itp
    > Powinni juz wydrukować: gej, lesbijka czy kur,,wa.
    > Mnie to K bardzo brzydko sie kojarzy. Dlaczego nie wydrukowali całego
    > wyrazu KOBIETA.

    Ej no, napisz w końcu - w poprzednim dowodzie miałaś inaczej?

    Ale rzeczywiście - na DO niestety nie można złożyć reklamacji. Tym bardziej, że za
    darmo dają.
    Ja w santanderze zareklamowałem prawie 3 tygodnie temu, że zamiast ładnej karty mc
    world przysłali mi odnowiony jakiś czarny płaszczak. Jakby było za darmo, to bym nie
    pyszczył, ale wzięli za to 15zł. Gdybym wiedział, że tak popsują, to bym tą kartę
    przed odnowieniem zamknął.
    Do tego OPR, że co to za "Henry Ford" bankowości wymyślił, żeby mieć pięć rodzajów
    kredytówek - i wszystkie zrobić jednakowo czarne. A czepiać się mogę, bo był czas,
    gdy miałem wszystkie te 5 rodzajów.
    Oraz że karty przysyłane z włączonym NFC, więc można sobie przez kopertę numer i datę
    ważności odczytać - a nawet w ogóle nie płacić kartą z chipa pierwszy raz. A nawet
    skarbonka potrafi przysłać karty z wyłączonym NFC - wczoraj dostaliśmy takie z
    inteligo. Co więcej, chyba santander też tak potrafi, ale wyłącza tylko dla kart
    platinum, które nie przychodzą pocztą, a kurierem (hmm, poczcie bardziej ufają?).
    Póki co nie odpowiedzieli, widać to trudne tematy.