  • Data: 2019-08-12 18:23:51
    Temat: Re: PodaRTki...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Kaczanowski" qirh5g$1hbe$...@g...aioe.org

    > żłóbek, gdzie ludzie pracujący nie moga znaleźć miejsc? W zamian za to
    proponowałbym te pieniądze przeznaczyć na system
    > samoskalujący się. Bo o ile na przygotowanie miejsc w szkołach czy przedszkolach
    gminy mają kilka lat, to na przygotowanie
    > odpowiedniej ilości miejsc w żłobkach bardzo niewiele. Podawałem kilka razy
    przykład duńskich mikrożlobków, właśnie jako
    > samoskalujący i motywujący zarówno do pracy jak i do tego by mieć dobre warunki
    mieszkaniowe (jeśli ktoś chce zostać z dzieckiem w
    > domu i dostawać za to pieniądze, przy okazji opiekując się dodatkowymi dziećmi)

    Rodzice w domu zamiast w robocie? Spadnie PKB -- bo spadną
    przychody wynajmu i (oakcyzowanego) transportu... ;)

    Takiej katastrofie ;) IMO przeciwdziałała władza kierowana przez DTuska.

    Ale spadek PKB to niejedyna strata ;) -- ważne jest także ,,oddziaływanie
    psychiczne'' na pracownika/niewolnika... (urabianie, opluwanie, znęcanie
    się na zatrudnionym... niby też i seks, ale czy z tego seksu rodzą się
    masy dzieci?...)

    ąćęłńóśźż>> A jeśli uważasz, że powinien rządzić rynek, to podjadę swoim SUV-em,
    ąćęłńóśźż>> odholuję Twoją Yariskę i zaparkuję na jej miejscu skoro rynek ma rządzić.

    > o czym ty piszesz, co to za analogia z tylka? Tak a'propos czego?

    Wg niego chyba rynek ma się nijak do prawa.

    --