  • Data: 2019-08-13 08:24:52
    Temat: Re: PodaRTki...
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Tomasz Kaczanowski" qirh5g$1hbe$...@g...aioe.org

    > Rodzice w domu zamiast w robocie? Spadnie PKB -- bo spadną
    > przychody wynajmu i (oakcyzowanego) transportu... ;)

    hehehe

    ale tak, żeby może innym wytłumaczyć, na czym polega prostota i
    genialność tego systemu: jeden rodzic na kilku zajmuje się dziećmi
    swoimi i innych w podobnym wieku - do 4 dzieci (łącznie ze swoim),
    zamiast żłobka, odpada więc koszt budynku, koszt administracji itp.
    Jedna osoba zajmuje się dziećmi, co więcej, osoba, której jest to
    proponowane musi mieć dobrą opinię oraz odpowiednie warunki
    mieszkaniowe, więc zachęca to do tego, aby inwestować w swoje otoczenie,
    natomiast pozostali rodzice nie maja problemu ze żłobkiem. System się
    sam skaluje, a i dodatkowa zaleta, osoba opiekująca się nie wypada z
    rynku pracy, na czas dziecka w wieku żłobkowym po prostu przebranżawia się.

    --
    http://kaczus.ppa.pl