  • Data: 2010-02-25 13:07:00
    Temat: Re: Place z Allegro
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Celem uzupełnienia tematu, gram w pewną grę online, gdzie
    za anulowanie płatności jest ban na konto (co jest zrozumiałe).

    Od około tygodnia zauważyłem pojawiające się na forum
    tej gry lamenty Polaków, że zbanowano im konta mimo,
    że nie anulowali płatności. Myślę, że te sprawy mogą mieć
    związak i radzę uważać jeśli ktoś jest w podobnej sytuacji.
    Lepiej chyba zapłacić inną metodą, a nie polską kartą.