  • Data: 2010-02-22 21:15:10
    Temat: Re: Place z Allegro
    Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    > A czy aby nie jest tak, że to sklep powinien powiadomić o zapodanym
    > z payU statusie i potwierdzić, że transakcja zostanie zrealizowana (towar
    > dostarczony), albo że nie i że obciążenia nie będzie ?

    no i powinien to zrobic, dodatkowo jesli sklep juz ma wynik transakcji przed
    powrotem klienta ze strony bramki platnosci.pl to moze mu to wyswietlic na
    stronie docelowej (url pozytywny/negatywny).

    Problemem jest to ze nie wyswietlaja KONKRETNEGO wyniku juz po podaniu danych
    karty, nie wiem dlaczego - widocznie tak byc musi ale za to wyswietlaja
    komunikat mogacy wprowadzic czlowieka w blad i konsternacje...