  • Data: 2021-03-03 10:18:08
    Temat: Re: Pekao - likwidacja rachunków przez Internet.
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.02.2021 o 14:07, Akarm pisze:

    > Napisałem wiadomość w serwisie transakcyjnym, ciekaw jestem, jak to
    > pójdzie.

    Dostałem odpowiedź, że mogę zamknąć konto przez telefon.
    I to jest odpowiednie podejście. Dzwonisz - pani informuje cię, że
    możesz zlikwidować konto, zgłaszając tę chęć poprzez wiadomość w
    serwisie transakcyjnym. Piszesz - pani informuje cię w odpowiedzi, że
    możesz zlikwidować konto, zgłaszając tę chęć telefonicznie.
    Kurtyna! :D

    --
    -
    Akarm