  • Data: 2019-08-20 13:27:35
    Temat: Re: PSD2 mBank i pewnie nie tylko...
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Cena dla bankow w hurcie nie spadala ? Bo $99 .. sporo jakos.
    > Szczegolnie ze wtedy $ byl wiecej warty.

    No wiesz, nie jestem bankiem, ale przy 1000 szt cena nie była wiele
    niższa (nie żebym był świadkiem kupowania 1000 szt). I trzeba pamiętać,
    że to były proste tokeny.

    > I wcale sie nie dziwie, ze banki byly niechetne.

    Coś w tym jest. No i nie zapewniały ważnej rzeczy - nie wiadomo było, co
    się autoryzuje.
    Przy dostępie do pomieszczeń itp. - nie ma problemu, ale w bankowości to
    od dawna powinny być cyfrowo podpisane dyspozycje (w bankowości
    korporacyjnej takie rzeczy istnieją).
    --
    Krzysztof Hałasa