  • Data: 2020-06-26 14:57:54
    Temat: Re: POPIERDOLONY MILLENIUM
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Regulamin, który podpisałeś, a nie przeczytałeś, wyraźnie mówi, że księgowanie
    odbywa się z datą najbliższego dnia roboczego. Niezależnie od tego, kiedy konto było
    faktycznie obciążone.

    Ty piszesz jak jest a ja piszę że to jest w XXI wieku POPIERDOLONE.

    Tak miliony much się przyzwyczaiły że przelew TRWAAAAAAAA. ;-)
    Że od obciążenia do zapłacenia mogą minąć lataaaaa świetlneeeeeee...

    Ale przy okazji wyszło na jaw że przelew można zrobić szybko nawet gdy
    komputery bankowe ODPOOOOCZZZYYYWWWAAAJJĄĄĄĄA... (o zgrozo dzieląc go na
    dwa przelewy)

    Oraz to że system komputerowy banku za tym NIENADDDĄĄĄŻŻŻAAAA...

    Teraz wyobraź sobie firmę działającą na rynku która ma taki BURDEL.

    Jak długo pociągnie? NO JAK?

    A to wszystko ma być psipadek zaszłość, milionom much to wystarcza...

    ZAŁOŚĆ