    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: POPIERDOLONY MILLENIUM
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 22 Jun 2020 09:42:21 +0200

    Dnia Mon, 22 Jun 2020 07:43:58 +0200, z napisał(a):

    > DOKŁADNIE. Dzisiaj (niedziela) wysłane dzisiaj zapłacone, pieniądze
    > przelane towar wydany.
    >
    > ALE... Przelew będzie widoczny dopiero w poniedziałek z poniedziałkową datą.
    >
    > Niby bzdura. Ale potrzebowałem potwierdzenie tego przelewu w niedzielę.
    >
    > Jak system ma WOLNE i NIE DZIAŁA to niech nie pozwalają na robienie
    > przelewów. Łajzy jedne.

    Glowy nie dam ... ale czy KIR nie ma wolnego?
    I tak naprawde przelew wyjdzie dopiero w poniedzialek ?

    Tak czy inaczej dojdzie w poniedzialek, ale np Santandera tak
    przylapalem - przelew zlecony w piatek ok 14tej, w historii juz
    figuruje, a do odbiorcy nie dochodzi.
    Widac nie zalapal sie na trzecia sesje, ale jednak zlecili, byc moze
    wyslali jeszcze w piatek - wiec dla banku "zrealizowany", a tak
    naprawde kisi sie gdzies KIR. Przelewy z data przyszla Santantander
    wysyla ok 7 rano w dniu zleconym.

    A mille ... nawet wlasny/wewnetrzy przelew zlecony w niedziele
    "zaksiegują" w poniedzialek. I tu przyznaje - to popierdolone.

    Dla rownowagi - jak miesiac sie konczyl w niedziele, to mbank odsetki
    naliczal w niedziele, ale ksiegowal z data piatkowa czy jakos tak.

    J.