eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiObligacje skarbowe i oprocentowanie › Re: Obligacje skarbowe i oprocentowanie
  • Data: 2023-05-21 12:58:31
    Temat: Re: Obligacje skarbowe i oprocentowanie
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    cef <c...@i...pl> writes:

    > No i ja właśnie to rozumiem, że w kwestii skali za tą niską ceną
    > idzie też jakość, dlatego sam unikam produktów pakowanych
    > specjalnie dla danej sieci marketów, bo z reguły cena tak uzyskana
    > jest kosztem czegoś.

    Tu jest różnie:
    - Biedronka jest generalnie nieco tańsza (w przypadku tych samych
    produktów) - ze względu na obroty, warunki sprzedaży, możliwości
    "negocjacji" z dostawcami itd.
    - produkty "dla B" mogą być po prostu najtańszymi dostępnymi na rynku.
    - (raczej mniejsi) producenci mogą zmniejszyć koszty produkcji (kosztem
    jakości oczywiście), ponieważ odpowiedzialność spoczywa na sklepie,
    nie na ich marce (np. nieznanej lub nieeksponowanej).
    - w promocjach biorą udział także "normalne" produkty.
    - asortyment produktów w B jest mniejszy, większa szansa że się sprzeda
    itd. Wiele (droższych) produktów nie jest w ogóle sprzedawanych poza
    promocją (finansowaną przez producenta).

    Przyznaję, że nie jest to moja osobista analiza, ale źródło jest
    wiarygodne.

    Np. przykładem może być papier toaletowy - sprzedawano (znacznie tańszy)
    papier nieznanej chyba poza B marki, o takiej samej deklarowanej liczbie
    "listków", ale o znacznie mniejszej szerokości i długości w porównaniu
    do innego papieru (rolki także na pierwszy rzut oka dużo mniejsze).

    Z drugiej strony, sprzedawano także papier znanej marki, w normalnych
    opakowaniach itd. Z tym, że tu różnica w cenie (w porównaniu do
    pobliskiego K&M) była niewielka lub nawet żadna.

    Jakby to powiedzieć, cudów (tego typu przynajmniej) nie ma.
    Z drugiej strony, każdy sobie coś może (w tym lub w innym sklepie)
    wybrać.
    --
    Krzysztof Hałasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1