  • Data: 2002-05-09 19:42:22
    Temat: Re: Niższe oprocentowanie w MultiBanku
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:abeisq$l75$1@news.onet.pl...

    > O innych oplatach nie wspominajac...
    > Jako konto podstawowe - trche za drogie. A trzymanie np 3 kont ->
    tradycyjny
    > marmurek + jakies do darmowych przelewow itp + Inteligo - malo ciekawe dla
    > normalnego, nie pbb'owskiego czlowieka ;)

    O innych opłatach nie wspominałem, bo chyba wszyscy je tu znają, było o nich
    głośno, choć taki mBank jest tani i na tym zalety się kończą, potem są
    braki. Poza tym eBanku nie traktowałem jako głównego.
    Ale można znaleść oferty marmurkowe z darmowymi przelewami, darmową kartą za
    3zł/mc, czyli 1 konto zamiast 3 ;)