eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNie mamy pańskiego wyciągu i co nam Pan zrobi.. › Re: Nie mamy pańskiego wyciągu i co nam Pan zrobi..
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <pk1lgb$9ar$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <pk270j$quf$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <pk3nim$941$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Nie mamy pańskiego wyciągu i co nam Pan zrobi..
    Date: Mon, 6 Aug 2018 00:07:21 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 29
    Message-ID: <5b67751b$1$621$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 37.47.41.177
    X-Trace: 1533506844 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 621 37.47.41.177:8027
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:637490
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    news:pk3nim$941$1@node1.news.atman.pl...
    >
    >>
    >> A do tego krokodyla logowałeś się w placówce CA czy też tego tajemniczego
    >> banku od nowej KK?
    >
    > Do CA logowałem się w ING. Chodzi oczywiście o ich 2 X 200.

    Po co w placówce? Brak zaufania do klienta?

    > > Ja bym całej historii nie dał - ze względów "religijnych";>
    >
    > Ja pod tym względem nie jestem taki ortodoksyjny.

    CA ma chyba jako jeden z ostatnich w miarę "normalny" i dość lekki
    interfejs.
    Historię za zadany okres da się wydrukować (ja mogłem nawet za kilka lat
    wstecz)
    i jest ona dość zwarta. Nie tak jak w niektórych bankach zbiorcza historia
    to...
    połączone do jednego .pdf-a potwierdzenia poszczególnych transakcji, każda
    na
    innej stronie (kartce). Chyba, że pani w ING właśnie to chciała...
    Niestety, zdaje się, wciąż skanują dowody.

    Arek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 06.08.18 00:06 Arek
  • 07.08.18 12:00 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1