  • Data: 2018-08-06 00:06:36
    Temat: Re: Nie mamy pańskiego wyciągu i co nam Pan zrobi..
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    news:pk3nim$941$1@node1.news.atman.pl...

    > Do CA logowałem się w ING. Chodzi oczywiście o ich 2 X 200.

    Po co w placówce? Brak zaufania do klienta?

    > Ja pod tym względem nie jestem taki ortodoksyjny.

    CA ma chyba jako jeden z ostatnich w miarę "normalny" i dość lekki
    interfejs.
    Historię za zadany okres da się wydrukować (ja mogłem nawet za kilka lat
    wstecz)
    i jest ona dość zwarta. Nie tak jak w niektórych bankach zbiorcza historia
    to...
    połączone do jednego .pdf-a potwierdzenia poszczególnych transakcji, każda
    na
    innej stronie (kartce). Chyba, że pani w ING właśnie to chciała...
    Niestety, zdaje się, wciąż skanują dowody.

    Arek