    From: "Marcin Kaczmarek" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank - dopuszczalne saldo debetowe
    Date: Sat, 2 Apr 2005 09:30:58 +0200

    Oczywiście mogę się "wyspowiadać" tu na forum z kondycji finansowej firmy,
    umiescić na serwerze kopie pitów i zaswiadczenia o niezaleganiu.....
    Uważam jednak, że w poprzednim moim poście zawarłem te informacje które
    zgodnie z ofertą MB brane są pod uwagę przy rozpatrywaniu wniosku o DSD.
    Mój post nie jest skargą, jest przestrogą. Nie kładę w nim akcentu na to że
    nie otrzymałem debetu w porażającej kwocie 1000zł. Zwróćcie uwagę na to, że
    przez ponad dwa tygodnie NIC nie zostało zrobione z moim wnioskiem. W czasie
    mojej wizyty w banku powstała wielka konsternacja, co zrobić z takim
    klientem, który śmiał się dopytywać. Facet który udzielał mi odpowiedzi
    dosłownie improwizował. Nie wiedział gdzie uzyskać informacje, żadnych
    danych nie miał w systemie (równiez na multilinii nikt nic nie wiedział o
    moim wniosku). Musiałem mu powiedziec u której pani składałem wniosek.
    Podszedł do niej i "wskazał mnie palcem" i wtedy ona mu powiedziała, ze
    BĘDZIE odmowa...może "wpadłem" tej pani w oko, a może ma taką super pamięć,
    że pamięta każdego klienta i w swoim supermózgu przetrzymuje takie dane
    które normalnie są w bazach danych.
    Na to co działo się w CUF na w Łodzi na Piotrkowskiej jest tylko jedno
    określenie - ŻENADA.
    P.S.
    Może faktycznie nie jestem godnym zaufania klientem... przecież nie
    założyłem garnituru.......