eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank, a zagraniczny adres korespondencyjny › Re: Multibank, a zagraniczny adres korespondencyjny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank, a zagraniczny adres korespondencyjny
    Date: Wed, 28 Jun 2006 20:41:47 +0000 (UTC)
    Organization: sal z piekła rodem
    Lines: 30
    Message-ID: <e7upib$n6f$1@inews.gazeta.pl>
    References: <e7ru1v$86g$2@inews.gazeta.pl> <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: hell.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1151527307 23759 149.156.96.35 (28 Jun 2006 20:41:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Jun 2006 20:41:47 +0000 (UTC)
    X-No-Archive: yes
    X-User: <superjuzer>
    User-Agent: tin/1.8.1-20060215 ("Mealasta") (UNIX) (Linux/2.6.8-2-686-smp (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:389529
    [ ukryj nagłówki ]

    f...@y...com wrote:

    > Ja sie moglem kiedys chwalic, ze mam tak w mBanku :) Wiem, ze nie do konca to
    > samo, ale prawie. Czy Multi podaje konkretny punkt regulaminu, czy tak sie po
    > prostu Pani Kasi Z Call Center wydaje, a w ogole to jest zmeczona i ma wlasne
    > problemy? :)

    Ostatnie pół godziny na Multiczacie.
    Efekt?
    "Zapis taki znajduje się w wewnętrznych przepisach Multibanku".
    Na uwagę o tym, że mnie jako klienta (jak i Bank który podpisał ze mną tę
    umowę) obowiązuję ta umowa, regulamin (w którym nic na ten temat nie ma)
    oraz TOiP - nastała cisza.
    No nic - poczekam.
    Skończy się pewnie reklamacją.
    Ale nie lubię jak bank mnie robi w konia i zaczyna stosować zapisy z
    księżyca, o których ja jako klient - nie jestem poinformowany w jednym z
    obowiązujących mnie dokumentów.
    O. Coś nowego.
    "Wszystkich klientów Multibanku obowiązują także wewnętrzne procedury i
    ustalenia Banku, o których są informowani podczas wizyty w oddziale, bądź
    kontaktu telefonicznego z Multilinią".
    To ciekawe. I niby gdzie ja się pisemnie zgodziłem na takie "wewnętrzne
    procedury"?
    Zdecydowanie będzie reklamacja.


    --
    Przemysław Maciuszko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1