  • Data: 2013-06-06 18:51:34
    Temat: Re: Millennijny zwrot ?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "eSJot" 51b06345$0$1462$6...@n...neostrada.pl

    > Czy przeoczyłem jakąś zmianę regulaminu w Millennium ? Zwrócili mi kaskę tylko za
    jedną transakcję, przypuszczam, że za zakup
    > paliwa za ponad 200 zł - reszta transakcji to było pifko plus keszbek...

    Ja też mam tylko drobniaki. Pocieszające fakty:

    -- nie muszę uważać przy zakupach na zejście pod krechę
    (Mille uruchomił mi linię debetową na 4kpln; jeśli
    w ciągu tygodnia (tydzień to we wtorek wypłacam
    i w poniedziałek wpłacam a miesiąc nie trwa od
    01 do ostatniego, więc trzeba uważać) spłacę, to
    Mille nie naliczy odsetek

    -- nie muszę rezerwować części pieniędzy na Dobrych

    -- nie muszę biegać po zakupy (a ostatnio kupowałem
    podwójnie za każdym razem płacąc parę złotych;
    wczoraj kasjerki patrzyły na mnie podejrzliwie,
    tak jakby chciały powiedzieć -- i na co to?...
    najwyraźniej są szybsze ode mnie)

    -- zaczynają się normalne czasy

    -- kartami KBBZWBK (KontaGodnegoPolecenia) też
    trzeba płacić, więc będzie łatwiej

    -- w ubm. nie zdążyłem nazbierać kompletu na dwie szarytki

    -- paliwo na OrLenie nie zawsze jest najtańsze

    -- ceny w realu są wysokie

    -- ceny na Orlenie (nie licząc paliwa) są bardzo wysokie

    I najważniejsze: cieszę się, że trwało to (dla mnie) ponad rok.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'