  • Data: 2013-06-06 19:29:48
    Temat: Re: Millennijny zwrot ?
    Od: zgred <z...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja też mam tylko drobniaki. Pocieszające fakty:

    Ale się napracowałeś, żeby je znaleźć ;)
    Ja - tylko po piwo keszbekowane na Orlen jeździłem, więc nic nie dostałem.

    To nie przytyk do Ciebie, ale miewam podobne wrażenia, jak oglądam w TV
    jakiś żałosny program "rozrywkowy", gdzie widownia patrząc na jakąś
    chałturę pokazuje do kamer jak to świetnie się bawi ("skoro bilety były
    po stówie, to nie pokażemy, że nam się nie podoba").

    Mille do odstrzału.

    BGŻ - zobaczymy we wrześniu, czy wystarczy na dwa dni wrzucać 5k na KO.
    EB, póki co, nic mnie nie kosztuje, to niech jest. Robię z niego
    większość płatności, to i tak wrzucam te tysiąc-półtora, choć wkurza
    mnie token w telefonie. Niewygodny.
    I ciągle jeszcze mam mB (od którego zaczynałem e-banki - kiedy to?
    2000/2001?) i jakoś nie mam przesłanek, żeby go zamknąć, bo w paru
    miejscach musiałbym zmieniać nr konta do jakichś drobnych obrywek za
    sporadyczne fuchy.

    P.S. - Dziś dzwonił naciągacz z GO i proponował 4.1 Spuściłem na drzewo,
    ale tego 4.1 w ofercie nie widzę. Czyżby indywidualna oferta dla wybranych?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.