  • Data: 2013-06-06 20:50:30
    Temat: Re: Millennijny zwrot ?
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale się napracowałeś, żeby je znaleźć ;)

    Ja bym jeszcze wskazał 4% na 3M HH i aukcje, gdzie średnia ostatnio
    4,18%. Do tych zabaw też jest potrzebne konto.
    Karta i konto w zasadzie darmowe - to co mnie cieszy to oddział z
    obsługą kasową (gdzieś trzeba wpłacać gotówkę) i stosunkowo wysoki limit
    wypłat z bankomatów (dowolnych za darmo, 10.000).

    > Mille do odstrzału.

    Rozważam, ale na skutek powyższego się waham.

    > EB, póki co, nic mnie nie kosztuje, to niech jest. Robię z niego
    > większość płatności, to i tak wrzucam te tysiąc-półtora, choć wkurza
    > mnie token w telefonie. Niewygodny.

    Konto prestiżowe i masz token sprzętowy za darmo. 3000/mc wlać trzeba,
    ale to chyba nie problem - od biedy jednego dnia może przyjść i wyjść w
    inne miejsce. Do tego 1% zwrotu do 750zł/rok.

    > I ciągle jeszcze mam mB (od którego zaczynałem e-banki - kiedy to?
    > 2000/2001?) i jakoś nie mam przesłanek, żeby go zamknąć, bo w paru
    > miejscach musiałbym zmieniać nr konta do jakichś drobnych obrywek za
    > sporadyczne fuchy.

    Próbowałem kiedyś zamknąć konta w mB. Nie jest to proste, bo na stronie
    nie ma formularza, nie bardzo wiadomo jak to zrobić, a przy kontakcie
    mailowym (lubię zamykać za darmo, więc nie dzwoniłem) piętrzą problemy.
    W efekcie zostawiłem i wisi do dziś. Ciekawy sposób windowania liczby
    klientów - maksymalnie utrudnić zamknięcie rachunku ;-)

    > P.S. - Dziś dzwonił naciągacz z GO i proponował 4.1 Spuściłem na drzewo,
    > ale tego 4.1 w ofercie nie widzę. Czyżby indywidualna oferta dla wybranych?

    Bardzo wybranych, skoro OF na stronie proponuje 4,15% ;-)

    --
    Pozdrawiam