eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą › Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <w...@g...com>
    Subject: Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji
    internetowych kartą
    Date: Fri, 18 Jun 2021 21:31:34 +0200

    On 2021-06-18, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    astronomiczna kwote 0,50 PLN :D.

    pośrednictwem Curve lub Apple Pay (dziala bez dodatkowej autoryzacji).

    > A z curve jest bez kłopotów, żadnych prowizji za "transakcje specjalne" czy innych
    szykan?

    Tak. Curve traktują jak normalne transakcje, bo im Curve przekazuje
    prawdziwe kody ze sklepów. Nie jest to "doładowanie" jak przy revolucie.
    Ale zastrzegam, że nie testowałem wypłat z bankomatów, tylko normalne
    transakcje online, czy offline (w sklepach).

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com