  • Data: 2013-06-03 02:50:40
    Temat: Re: Ludzie masowo likwidują lokaty
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" koglpr$rne$...@s...aioe.org

    > Ile to jest 9.7 mld plnów? Dużo czy mało? Na ,,łebka'' to tyle, co nic.

    > 9700/385=25,1948051948052

    Mylić się (ja uważam, że 'mylenie się', nie 'mylić się') jest rzeczą ludzką.
    Dopiero siedząc na sedesie ;) (tak kiedyś nazywano pewien duży komputer
    o ogromnej wówczas mocy obliczeniowej -- pewnie nieco ;) mniejszej niż
    mają dzisiejsze smartfony) zauważyłem, że niecałe 10 mld na niespełna ;)
    40 mln musi dać nie flachę, ale znacznie więcej... I odtworzyłem z pamięci
    białkowej proces obliczeniowy, w którym lepsze (bo dokładniejsze określenie
    liczby ludzi w Polsce) dało gorsze efekty. Zamieniłem albowiem 38 na 385
    zamiast na 38.5 -- co dało w konsekwencji wiadomy błąd flachowy. Oczywiście
    10 tałzenów dzielone przez 40 daje nie 25, ale 250...

    Czy zatem reszta moich wywodów jest błędna? IMO w znacznej mierze tak.

    Ale czy to znaczy, że nie jestem psem? -- IMO nie, gdyż psy być może też są omylne.

    > Albo inaczej -- IMO wiara w to, że pieniądz wreszcie krąży
    > i zarabia (inaczej niż poprzez wiśnie i orzechy) jest błędem.

    Przeciętny orzechożerca zabrał 25 kpln.
    Ale zabrał i z lokat, i z oszczędnych, czy zabrał z lokat?
    Meritum (ponoć swoisty lider w oszczędzaniu) zrezygnował
    z lokat na rzecz kont oszczędnych. Może tu jest pies :)
    pogrzebany?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'