  • Data: 2009-03-05 20:33:39
    Temat: Re: Limitowe absurdy Citibanku
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    O moich utarczkach z citi pisałem sporo poniżej, co do polityki "limitowej"
    zaś, to potwierdza ona mierny, delikatnie mówiąc, obieg informacji w tej
    instytucji i chyba całkowity brak monitorowania klienta. Pierwotnie miałem
    limit na KK 5000, potem chciałem powiększyć, to się nie zgodzili. Za jakiś
    czas sami mi go zwiększyli do ponad 12 tys. - ot, tak, chociaż nie
    prosiłem. Teraz znowu nie chcieli gadać. Cały czas mam podobne obroty na
    karcie i spłacam ją bez przygód. Pewnie za tydzień zaproponują mi znowu
    jakieś cuda-wianki. Tam u nich to chyba rządzą jacyś emigranci z Rosji, bo
    to takie typowo ruskie zachowanie - najpierw rozpije z tobą flaszkę, jak z
    przyjacielem, potem da ci w zęby, za chwilę będzie szlochając obcałowywał
    (ruskie tak mają, to nie zboczenie) - słowem - śniadanie jedz, obiadu nie
    czekaj. Paranoja.

    T.