  • Data: 2009-03-05 20:48:12
    Temat: Re: Limitowe absurdy Citibanku
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:m3hc273f86.fsf@intrepid.localdomain...

    > Tak samo pewny jak ze spekulacji walutami.

    Wypowiadasz się bo spekulujesz walutami czy tak sobie piszesz? Jesli to
    pierwsze to proszę bardzo, możemy podyskutować o ile grupa będzie
    zainteresowana, jesli to drugie to nie ma sensu dyskusja, bo skończy się to
    odwracaniem kota ogonem albo schodzeniem z tematu w bok.

    > Bajki.
    > Tak w ogole, skad teoria o stratach banku? Banki raczej nie proponuja
    > klientom produktow, na ktorych mialyby tracic. No, moze te pare zlotych
    > jesli karta nie jest w ogole uzywana - ale karty sa zwykle wtedy platne.
    > "Bezgotowkowe przelewy"?

    Tak. "Bezgotówkowe przelewy". A także inne możliwe do zastosowania
    mechanizmy, skorelowanie z kartą debetową Citi, uznania walutowe (nie wiem
    do końca czy nadal działa) oraz jeszcze jeden mechanizm, którego pozwolę
    sobie nie wypisać explicite. Więc może i dla niektórych bajki ale dla innych
    fakty.

    > Kredyt gotowkowy i karta daja podobne zyski, jesli klient z nich
    > korzysta (ponad GP w przypadku KK).
    > Jesli ktos splaca karte w GP, to oczywiscie nie ma zyskow z odsetek, ale
    > wplywy z MIF to wciaz zupelnie dobry zarobek, zwlaszcza biorac pod
    > uwage, ze nie wiaze sie to wtedy z praktycznie zadnym ryzykiem.

    Przypominam, że pisałem o użytkowniku inteligentnym a nie o przeciętnych
    przychodach banku z tego produktu.

    marekz