  • Data: 2021-12-18 14:36:29
    Temat: Re: Kursy waluty
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A właściwie to czemu się dziwisz?
    > Że banki przy przelewach rżną na kursie, a jednocześnie dają kantory?
    > Ale kantory nie są 24/7.
    > Jedynie w aion masz tak dobrze.

    A, już wiem, dziwisz się różnicom kursów.
    A co w tym dziwnego? Tego nie reguluje rynek, klienci banków są zbyt nieruchawi.
    Mnie raczej dziwi to, że są banki, co dają spread "tylko" 6%, choć mogliby wyrównać
    do aliora, gdzie jest 12% (a nawet specjalny kurs dla kart, ze spreadem 15%) - i
    miałbyś swoją różnicę 5gr ;>
    Może lepiej jest w bankach obsługujących więcej przedsiębiorstw.