  • Data: 2021-12-19 19:35:07
    Temat: Re: Kursy waluty
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 18 grudnia 2021 o 21:49:19 UTC+1 cef napisał(a):

    > A no właśnie. Zakładają chyba, że nikt nie będzie sprawdzał, tylko
    > skorzysta z tego co ma pod ręką.
    > Gdybym wymienił wczoraj przelewem wewnętrznym 5000 euro
    > w BNP, bo tak jest dla mnie najprościej - chciałem tak zrobić odruchowo,
    > bo nie muszę nic kombinować, to byłbym stratny 750zł.
    > Ale ja sprawdzam nawet takie drobiazgi, że jak będę jutro wypłacał
    > kartą w DE z bankomatu, to za free czy za 2 euro.

    750 tylko? Myślałem, że francuz ma gorsze kursy.
    Co nie znaczy, że te 7% spreadu to coś, co należy przełknąć.
    To gdzie w końcu wymieniłeś?
    bnp też ma jakiś kantor, ale nie wiem, jakie kursy, bo chyba pokazuje tylko dla tych,
    dla których ma się konta walutowe, tak jak mBąk - widać ci sami nadgorliwi
    programiści robili.
    santander, citek i alior pokazują wszystkie kursy.
    A kursy aion można sprawdzić w NBP ;>