  • Data: 2021-12-20 14:03:00
    Temat: Re: Kursy waluty
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 20 grudnia 2021 o 13:39:21 UTC+1 Olin napisał(a):

    > W przypadku wakacji, przykładowo, na Islandii to dobra praktyka, bo raczej
    > tam prędko nie wrócę, jeśli w ogóle, ale w strefie euro zostające drobne
    > dla mnie nie są problemem.

    A, jeszcze jedno zastosowanie dla pozostających drobnych mam - kupienie jakiegoś
    lokalnego destylatu.
    Tak ostatnio z kunami na Chorwacji postąpiłem w markecie pod głównym kołodworem.
    Kupiłem rakiję (dostał tata) i jeszcze jakiś drugi podejrzany destylat, póki co stoi
    w barku, kiedyś trzeba będzie zaryzykować życie i przetestować.
    Choć w przypadku wakacji na Islandii może to być kłopot, bo tam nic nie rośnie, więc
    z czego destylować - z bazaltu to jeszcze chyba nikt nie wymyślił metody :(

    Echh, strefa euro, czy kiedyś doczekamy?
    Pamiętam podróż autokarem do Hiszpanii w 2000 - nie dość, że trzeba było w PL kupić
    marki, to jeszcze we Włoszech była 8h przerwa (było tylko 2 kierowców, a podróż w
    sumie 24h, nigdy więcej), więc i liry były potrzebne. Potem w Hiszpanii pesety. A po
    drodze jeszcze pieniądze czeskie, austriackie i francuskie...