  • Data: 2021-12-18 15:49:55
    Temat: Re: Kursy waluty
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:3dc79799-e1df-4b43-872f-cfd8e839ec65n@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > O, a czemu w tej kolejności?

    Płacę kartą Aliora za metro i za autobus jak mam odmowę na kartę Lloyds
    bo wybrałem z niej wszystko i musze doładować kolejne 100 z kompa.

    Płacę też kartą Aliora jak mam odmowę na kartę Lloyds w ASDA
    bo tak, bo nie działa sobie. We wtorki, środy, piatki, soboty
    działa Llouds w ASDA a pozostałe dni nie działa. Dlaczego?
    bo tak. Technik w drodze.

    Po otwarciu ASDA o 7oo zamkniete jest 20 kas samoobługowych koszykowych
    bo tak

    A w ogole to nie pokazuj się tu intruzie koło 7oo bo wykładamy towar
    i rozstawiamy po sklepie wiadra łapiące deszcz i pachołki mokra
    podłoga. Sprawą życia i śmierci jest poustawianie równo szamponów i
    zablokowanie alejki.

    bo tak

    hinduskie oko konia tuczy.

    > Czy wszystko od razu do PL i na złotówki? ;>

    Boże broń

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza