  • Data: 2021-12-18 12:58:04
    Temat: Re: Kursy waluty
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A w aliorze kurs sprawdzałeś? ;>
    > W ogóle piszesz o kursach "z tabel" czy z "kantorów bankowych"?

    Piszę o kursach z których mogę skorzystać czyli
    jak zrobię sobie (komuś) przelew w euro na rachunek złotówkowy,
    to po takim kursie się przewalutuje. Czyli nie kursy kantorowe
    online- pomijam czy to się w ogóle opłaca.
    Wiadomo, że najtaniej będzie zrobić przelew walutowy do banku
    gdzie mam wymianę kantorową online i tam sprzedać.
    Ale jak kilka dni temu sprawdzałem, to kursy kantorowe różnych banków
    mieszczą się
    w kilku groszach a te z tabeli (bo chyba ten będzie przy przewalutowaniu
    przelewu)
    mają rozrzut do 20 groszy.