  • Data: 2011-09-19 16:09:34
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - warunki przyznania
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > PeKaO ma w mojej opinii przyzwoite warunki.

    ale przyzwoite to chyba dość mało...chociaż nie twierdzę, że PeKaO ma
    złą ofertę!

    > W Lukasie z kolei mam od 12 lat konto, do tego dwa subkonta
    > oszczędnościowe. Nie miałem nigdy z nimi problemów. Znają dokładnie
    > historię mojego konta, więc liczę, że to może działać na moją korzyść.
    > W PeKaO z kolei jestem współwłaścicielem konta.

    to, że masz w danym banku konto ma w zasadzie żaden wpływ na to jaką
    ofertę dostaniesz, liczy się zdolność kredytowa, zebezpieczenie, a
    historia konta? już niekoniecznie, bank poprosi abyś przyniósł historię
    z innego banku i będzie to traktowane na równi

    dlatego opinia, że dostanę w banku X najlepsze warunki, bo mam tak konto
    od nastu lat to niestety mit...a szkoda

    > Trzecim bankiem, do którego zamierzamy składać wniosek jest ING, bo mamy
    > tam poleconego specjalistę.

    co to za specjalista? warunki w ING są dość jasne, a pracownik oddziału
    (z którym spiszesz wniosek) nie ma wpływu na analityka w centrali (tam
    są podejmowane decyzje)

    > Podsumowując - nastawiamy się na Pekao, a Lukas i ING to banki
    > ,,awaryjne'', gdyby w pekao poszło nie po naszej myśli.

    uważam, że z ww. najlepsze warunki dostaniesz w ING, ale oczywiście to
    zależy od kilku parametrów

    --
    pozdrawiam
    RobertS