  • Data: 2011-09-19 08:23:20
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - warunki przyznania
    Od: jk28 <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.09.2011 22:04, RobertS pisze:

    > brak score niestety klientowi nie pomaga, w większości banków tacy
    > klienci są traktowani na równi z tymi, którzy mają BIK C, ale zapytam
    > też: dlaczego właśnie te banki, macie dobre zarobki (nie wiem jak
    > zobowiązania, dzieci itp...)

    Dzieci na razie brak. Zobowiązań też nie mamy. Jedynie koszty wynajmu
    mieszkania (razem z rachunkami itd. 2k).

    > dostać kredyt na znacznie lepszych warunkach niż oferowane przez PeKaO i
    > Lukasa

    PeKaO ma w mojej opinii przyzwoite warunki.
    W Lukasie z kolei mam od 12 lat konto, do tego dwa subkonta
    oszczędnościowe. Nie miałem nigdy z nimi problemów. Znają dokładnie
    historię mojego konta, więc liczę, że to może działać na moją korzyść.
    W PeKaO z kolei jestem współwłaścicielem konta.

    Trzecim bankiem, do którego zamierzamy składać wniosek jest ING, bo mamy
    tam poleconego specjalistę.

    Podsumowując - nastawiamy się na Pekao, a Lukas i ING to banki
    ,,awaryjne'', gdyby w pekao poszło nie po naszej myśli.